Селидівська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ДІЗНАЙТЕСЯ, ЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНО ПОДАТИ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

Дата: 21.10.2025 08:54
Кількість переглядів: 36

Фото без опису️ Право на отримання житлової субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства,

які на законних підставах перебувають на території України, що проживають у житлових приміщеннях (будинках).

ℹ️ Оформити субсидію можна за місцем реєстрації або фактичного проживання. У разі проживання сім'ї в орендованому приміщенні оформлення субсидії здійснюється на підставі договору оренди, внутрішньо переміщені особи — на підставі довідки внутрішньо переміщеної особи.

📋 Перелік необхідних документів для призначення житлової субсидії:

🔹 заява про призначення житлової субсидії;

🔹 декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням субсидії;

🔹 договір наймання (оренди) житла (у разі наявності);

🔹 копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);

🔹 довідка про доходи (якщо в декларації зазначені певні доходи, однак інформація про них відсутня в ПФУ та ДФС);

🔹 довідка внутрішньо переміщеної особи (у разі якщо субсидія призначається за фактичним місцем проживання);

🔹 інші документи, передбачені чинним законодавством, у разі потреби.

📑 У разі потреби громадяни можуть надавати інші документи, які мають значення для розгляду питання по суті, наприклад: документ, що підтверджує факт непроживання особи за зареєстрованим/ задекларованим місцем проживання (довідки, виписки про місце проживання тощо).

 

📎 Людина, яка звертається за призначенням субсидії, пред’являє паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України.

Способи подачі документів:

️онлайн — через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний застосунок «Пенсійний фонд» або через портал Дія;

️поштою — на адресу органу Фонду;

️особисто — через обраний сервісний центр Пенсійного фонду України, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг.

Призначається субсидія на одного члена сім'ї, на чиє ім'я оформлені комунальні платежі.

💻 Дізнатися, чи нарахована субсидія, можна на вебпорталі Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua в особистому кабінеті у вкладці «Мої повідомлення».

🔗 За яких умов житлова субсидія не надається — дізнавайтеся за посиланням https://t1p.de/4qg4z.

📌 Більше інформації про субсидії та пільги — https://t1p.de/ao7ge.

🌐 Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:                                                      

сайт — https://www.pfu.gov.ua/dn,   

фейсбук-сторінка — https://www.facebook.com/dn.pfy,

телеграм-канал — https://t.me/PensFond_dn,

 ютуб-канал — https://www.youtube.com/@gu_pfu_dn,

інстаграм — https://www.instagram.com/gu.pfu.dn,

TikTok — https://www.tiktok.com/@gu_pfu_dn.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь