УВАГА‼ ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ, ОПІКУНІВ ТА УСИНОВЛЮВАЧІВ👩🦱👨👨👩👧👦
⚠Всім законним представникам (батькам / опікунам/ усиновлювачам) бажано звернутися до сімейного лікаря або педіатра з котрим укладена декларація на дитину / підопічного, взявши з собою на прийом:
✅документ, який підтверджує факт батьківства / опікунства / усиновлення;
✅паспорт та ідентифікаційний код законного представника;
✅паспорт та ідентифікаційний код дитини / підопічного віком 14+;
✅свій мобільний телефон
для оновлення даних в електронній системі охорони здоров’я України.
📍ДЛЯ ЧОГО ЦЕ ПОТРІБНО❓
На початку травня Національною службою здоров’я України (НСЗУ) було деактивовано методи автентифікації пацієнтів, що не відповідали вимогам чинному законодавству для всіх пацієнтів. Треба зауважити, що актуальний метод автентифікації пацієнта — це не лише технічна умова, а ще:
- канал для інформування пацієнта;
- основний інструмент управління доступом до особистих медичних даних.
Процес проведений з метою створення особистого кабінету пацієнта, який надасть кожному українцю можливість зручно й безпечно отримувати інформацію про власне лікування. Одним з ключових гарантів безпеки персональних та медичних даних — це метод автентифікації, який потребував удосконалення.
Також було змінено механізм внесення законних представників для дітей та недієздатних осіб у електронну карту пацієнта.
📍ЩО БУДЕ, ЯКЩО НЕ ОНОВИТИ ДАНІ ДИТИНИ / ПІДОПІЧНОГО❓
За умови, якщо дані не будуть оновлені, смс-повідомлення з електронними направленнями та рецептами, медичними висновками про тимчасову непрацездатність (для оформлення лікарняного) можуть не надходити на телефон законного представника.
📲Для уточнення інформації по цьому питанню та для запису на прийом до лікарів, звертайтеся до контакт-центру:
📞 099 728 70 20.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)