Податкова служба Донеччини отримала за 10 місяців поточного року 300 звернень громадян
Податкова служба Донеччини нагадує, що звернення громадян є важливою складовою податкової системи будь-якої країни. Ця практика грає значущу роль у забезпеченні дотримання податкового законодавства, допомагає виявляти порушення, надавати допомогу громадянам та сприяє розв’язанню конфліктів, що в підсумку забезпечує фінансову стабільність та довіру до державних органів.
Так, протягом січня – жовтня 2024 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 300 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
Серед загальної кількості звернень переважають індивідуальні – 296 (98,7%), колективні – 1 (0,3%), також надійшло 3 анонімних.
За тематикою питань найбільша кількість звернень стосується загальнодержавних та місцевих податків (91 звернень), проведення контрольно-перевірочних заходів (30 звернень), реєстрація та обліку платників податків та реєстраційних номерів облікових карток платників податків (48 звернень), податкової звітності (14 звернень), інформування про ухилення від сплати податків (5 звернень), з єдиного соціального внеску (15 звернень).
Всі звернення вчасно розглянуті та заявникам надані змістовні відповіді.
За результатами розгляду звернень посадовими особами ГУ ДПС вирішено позитивно 52 звернення, дано роз’яснення на 224 звернення, не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 8 звернень, 3 звернення повернуто авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», 13 звернень знаходиться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Нагадуємо – надсилати електронні звернення потрібно у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту [email protected] та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Також звертаємо увагу, що на виконання статей 22, 23 ЗУ «Про звернення громадян» в Головному управлінні ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа [email protected];
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
iOS https://t1p.de/lgu5a
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)