Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги?
Одержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України.
Такі обставини визначені в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».
У разі настання зазначених умов подаються нові заява та декларація.
Алгоритм подання заяви про призначення житлової субсидії чи пільги онлайн:
✔️ авторизуйтеся за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
✔️ у розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
✔️ оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
✔️ заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи:
- паспорт заявника;
- РНОКПП;
- інші необхідні документи;
✔️ перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
Вимоги до сканованих копій документів:
🔹розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
🔹формат файлу: JPG, JPEG PDF;
🔹документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
🔹скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;
🔹назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)