Селидівська міська військова адміністрація
Донецька область, Покровський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги?

Дата: 29.05.2024 14:50
Кількість переглядів: 364

Фото без описуОдержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України.

 

 

 

 

 

Такі обставини визначені в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

У разі настання зазначених умов подаються нові заява та декларація.

Алгоритм подання заяви про призначення житлової субсидії чи пільги онлайн:
✔️ авторизуйтеся за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
✔️ у розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
✔️ оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
✔️ заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи: 
- паспорт заявника;
- РНОКПП;
- інші необхідні документи;
✔️ перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».

Вимоги до сканованих копій документів: 
🔹розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
🔹формат файлу: JPG, JPEG PDF;
🔹документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
🔹скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;
🔹назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь