Як подати звернення за допомогою онлайн-сервісу «Контакт центр»?
Для цього необхідно:
- зайти на сайт «Контакт центру» за посиланням http://kc.selidovo-rada.bissoft.org/;
- зареєструватися в особистому кабінеті;
- залишити своє звернення;
- слідкувати за процесом обробки та ходом виконання звернення.
Відпрацювання звернень здійснюється за алгоритмом:
- оператор «Контакт-центру» Селидівської міської ради приймає звернення;
- реєструє звернення, якщо заявник залишає свої дані (адреса, контактний телефон, чітке формулювання проблеми);
- передає звернення належному виконавцю;
- здійснює контроль за належним виконанням звернення, наданих виконавцем;
- надає в усній формі консультаційну інформацію, яка цікавить заявника.
Онлайн-сервіс «Контакт-центр» забезпечує захист персональних даних.
Також для вашої зручності ми створили чат-боти в Telegram та Viber, за допомогою яких ви будете мати можливість залишати свої звернення, відслідковувати їх статус, переглядати історії своїх попередніх звернень та отримувати розсилку інформаційних повідомлень.
Аби зареєструватися в чат-боті, переходьте за посиланнями:
на бот в Телеграм: https://t.me/kc_selidovorada_bot
на бот в Viber: https://tinyurl.com/selidovoradabot
Переваги, що отримають мешканці громади від звернення до «Контакт-центру»:
● це можливість звернутися до влади з питанням у зручний спосіб – телефоном або електронною поштою.
● це отримання в онлайн-режимі інформації про діяльність органів влади та можливість оцінити їх роботу.
● це онлайн-контроль своєчасності та якості робіт, що виконуються на об'єктах міста, направлення пропозицій щодо проведення додаткових робіт тощо. Мешканці матимуть змогу підтверджувати або спростовувати відповіді виконавців про вирішення проблем за рахунок розміщення фото до і після їх розв’язання.
Звернення приймаються за тел. 0800-33-64-54 або за посиланням http://kc.selidovo-rada.bissoft.org/
Відео можна переглянути за посиланням https://youtu.be/4Yf4rD1oUPk
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)